Geplaatst op 18 november 2020
Een schoon en opgeruimd kantoor is essentieel voor een productieve en gezonde werkomgeving. Een grondige schoonmaak van uw kantoor kan echter een uitdaging zijn. Dit artikel voorziet u van praktische kantoor schoonmaken tips, een handige checklist schoonmaak kantoor en tips voor het efficiënt opruimen van uw kantoor. Checklist Schoonmaak Kantoor Deze checklist helpt u ervoor […]
Geplaatst op 15 september 2020
U kent het wel: vieze ramen na een periode van regenbuien, spinnen of vuil dat juist tevoorschijn komt bij het schijnen van de zon. Na het zemen van de ramen blijven vaak treksporen of vegen achter. Dit is niet de uitstraling van het pand die u voor ogen had. Zeker het ramen wassen van een […]
Geplaatst op 15 september 2020
Uw bedrijfspand is uw visitekaartje; niet alleen voor bezoekers, maar ook voor uw eigen werknemers. Daarom zorgt u ervoor dat het kantoor fris en schoon oogt. Dit begrijpen wij bij Schilten maar al te goed! Ons doel is om alle zorgen op schoonmaakgebied uit handen te nemen, zodat u en uw werknemers zich kunnen richten […]
Geplaatst op 21 juli 2020
Hygiëne op de werkplek is natuurlijk altijd belangrijk, maar nu het coronavirus actief is, wordt de noodzaak hiervan nog extra benadrukt. Als werkgever bent u immers verplicht om uw werknemers te laten werken in een veilige en gezonde omgeving. Naast het volgen van de RIVM richtlijnen is het daarom belangrijk om het kantoor extra schoon […]
Geplaatst op 2 juli 2020
Heeft u tapijt op kantoor? Dan wilt u deze natuurlijk mooi en schoonhouden. Tapijt vereist een ander onderhoud dan bijvoorbeeld laminaat, pvc of linoleum. Door regelmatig te stofzuigen wordt slechts een gedeelte van alle stof verwijderd. Wanneer moet u het tapijt professioneel laten reinigen? Wij hebben een aantal handige tips voor u. Gevoeligheid van het […]